ЛЕКТОРИ И ТЕМИ

Във VISION 2007 бяха представени участници от различни сфери на ползване на тримерна графика. Откриването беше направено от Ректора на Великотърновски университет “Св. св. Кирил и Методий”. В хронологичен ред бяха направени следните презентации и лекции:

Otkrivane-Rektor

ОТКРИВАНЕ НА ФОРУМ VISION 2007

ОТ РЕКТОРА НА  ВЕЛИКОТЪРНОВСКИ УНИВЕРСИТЕТ

"СВ. СВ. КИРИЛ И МЕТОДИЙ"

ПРОФ. ДПН ПЛАМЕН ЛЕГКОСТУП

Petko-Durmana

Петко Дурмана – InterSpace – представяне на Training on Open Source Multimedia Instruments (TOSMI). Презентация на резултатите от два двуседмични интензивни курса с различни участници и ползата от използването на софтуер за тримерна графика с отворен код Blender.

Nikolai-Mihailov-Nixon

Николай Михайлов (Nixon) – Предизвикателствата пред архитектурната визуализация. Представяне на методи за реализация на фотореалистични тримерни визуализации на архитектурни обекти.

Николай Михайлов (Nixon) - Siggraph – най-голямата събитие в света на компютърната графика и анимация. Презентация на материали от Siggraph.

Gencho-Goev

Генчо Гоев – представяне на продукт дизайн и как 3d помага на съвременния пазар. В тази презентация бяха разгледани възможностите за представяне на интериорни решения преди тяхното реално изпълнение.

Theodore-Dounas

Theodore Dounas – Гърция – Aristotetleio University of Thessaloniki – лекция на тема Computer Games and architectural Design in 3d. Лекция за въведение в спецификата на използване на тримерната графика за целите на архитектурата и индустрията за компютърни игри.

Theodore Dounas – Гърция – Aristotetleio University of Thessaloniki – лекция на тема Structure and Form of architectural Ideas : an architectural Generative system based on Blender. Лекция на тема приложение на използването на софтуер за тримерна графика с отворен код Blender за целите на архитектурата.

Mastheadstudios_1

Mastheadstudios_2

Mastheadstudios_3

Mastheadstudios – лекция на тема "Creating next-gen assets for Games" (Character Modeling, Environment, Animation and Rendering). Лекция в три основни направления при изграждането на компютърна игра представена от тримата специалисти в съответните области на компания за компютърни игри Mastheadstudios.

Cad-Point

КАД пойнт – представяне дейността на фирмата и презентация на Ревит – продукт на Autodesk. Презентация за дейността на Кад Пойнт и специфика на работа със специализиран софтуер за архитектура. 

Dima-Betova

Дима Бетова – АДА 3D – Мястото на триизмерното сканиране като технология във виртуалният свят. Презентация на възможности и области за приложение на тримерното сканиране.

Svetoslav Kosev's personal site. 2019 © Всички права запазени.